Reforma integral d’una vivenda al centre de Vilanova. S’ha mirat de millorar els espais i l’habitabilitat per ajudar a millorar el confort. Per altre costat s’han renovat totes les instal·lacions de gas, elèctriques i d’aigua. Una reforma donar-li una nova vida a un pis envellit i a la nova farmília que l’habitarà. Que el gaudeixin !
En aquest primer pis de 70 m² (edifici de 1965), el repte principal va ser el canvi de distribució per optimitzar cada metre quadrat i adaptar-lo a les necessitats actuals.
Per oferir les millors experiències, utilitzem tecnologies com ara galetes per emmagatzemar i/o accedir a la informació del dispositiu. Donar el consentiment a aquestes tecnologies ens permetrà processar dades com ara el comportament de navegació o identificadors únics en aquest lloc. No consentir o retirar el consentiment, pot afectar negativament determinades característiques i funcions.